torsdag 30 december 2010

Att städa suger!

Jag gillar verkligen inte att städa! Men nu är jag i stort sätt färdig :) Jag ska bara dammsuga ;) Jag tog en liten paus för att skicka i väg vårt lilla mail och jag tog mig även tid att svara på en del andra mail, som jag borde ha svarat på innan men det har inte blivit av ;) Men nu har jag blivit av med det också ;)

Jag känner att jag inte riktigt får plats med alla mina saker på mitt rum, det stör mig ;) Jag har bett mamma om en ny hylla, men det enda jag fick till svar var: "du flyttar ju ändå snart så det är ju onödigt att sätta upp en ny hylla nu". Jag har inte planerat att flytta inom dom senaste månaderna men okej ;) Jag antar att jag kanske ska ta det som en pik ;) Men jag vill oxå flytta hemifrån och jag ska göra det inom en inte allt för avlägsen tid ;)  Men inte än som sagt, tyvärr mamma ;)

Nu ska jag dammsuga och sedan ska jag fylla i massor med olika papper, suck! Det är papper från mitt jobb och papper från csn som jag måste skicka i väg snarast! jag skjuter jämt upp saker och gör dem i sista sekund ;) En stor suck över mig själv för att jag är så slarvig! ;)
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar