torsdag 23 december 2010

Uppesittarkväll :)

Nu sitter jag och väntar på att mammas julskinka som står i ugnen ska bli klar :) Sen ska vi äta smörgås med julskinka och senap och så ska vi alla titta på Kråkguldet :) Det blir mysigt att få sitta ner och äntligen inte göra någonting, det har jag längtat efter hela dagen ;)


Nu längtar jag faktiskt ganska mkt tills i morgon ;) Tyvärr ska jag gå upp kl 7 i  morgon oxå och hoppa in i duschen och göra mig i ordning ;) Klockan 10 ska vi till farmor och dela ut lite julklappar och hälsa lite på släkten :) Efter det fortsätter färden till André och dela ut julklappar där med, jag känner mig som tomten själv ;) vid 12 så åker vi till min moster Anita och hennes man Conny för att vara där ungefär hela dagen :)
Så min uppdatering kommer inte vara så bra i morgon som ni kanske förstår, men jag uppdaterar lite när innan jag åker och när jag kommer hem :)
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar