torsdag 21 oktober 2010

:)

Nu har jag gjort mig i ordning och allt, skönt! :) Idag har jag tyvärr en sån dag då allting går dåligt för mig känns det som, när jag skulle sminka mig blev det jättefult för jag fick mascara i ögat så jag fick tårar i ögonen vilket förstörde min mascara.. och massor av andra småsaker som går emot mig..

Idag bestämde jag mig dessutom för att låta mitt hår vila, dvs. ingen hårfön, ingen plattning, lockning eller någonting som sliter på håret. Jag använde oxå balsam idag, bra Hanna! ;) Det är nämligen såhär.. jag ska ju till frisören nästa fredag... Sist jag var där så sa hon till mig att det var viktigt att jag använde balsam och hårinpackning.. Grejen är att jag inte gillar balsam och hårinpackning för det gör mitt hår ännu lenare och glansigare än vad det redan är och jag tycker att detgör så att jag får mindre volym i mitt hår.. men jag lovade såklart att jag skulle göra som hon sa... men det har jag ju inte gjort (A) Jag har ju samma frisör som jag går till varje gång så på fredag så kommer hon säkert skälla på mig för detta, det vill inte jag :( ;)

Så nu gör jag ett sista försök till att rädda mitt eget skinn genom att låta mitt hår vila ;) Men pga allt detta så känner jag mig fulare än vanligt, så därför blir det inga nya bilder på mig idag utan ni får nöja er med gamla ;)

Nu ska jag försöka plugga lite :)

/H

1 kommentar: