lördag 23 oktober 2010

Filmkväll!

Igår hade jag och André filmkväll :) Så jag skippade alltså Idol för en gångs skull och gjorde någonting annat, det kändes rätt bra faktiskt ;) Vi laddade upp med en stor påse godis och en påse popcorn och sen la vi oss i sängen och hade en riktigt bra filmkväll ;)

Första filmen vi såg var I rymden finns inga känslor. Den var faktiskt riktigt bra tycker jag! :) Den var rolig men samtidig lite sorglig ibland. Så den rekommenderas starkt! ;) Det är alltså en svensk film som handlar om en kille som har aspbergers syndrom.. Men hela filmen är faktiskt väldigt rolig och charmig :)


Sen fick ju då André välja film och då blev det såklart den här dåliga ;) Knight and day. Jag kan ju erkänna att jag hade väldigt mkt förutfattade meningar om den här filmen för jag HATAR Tom Cruise! ;) Men på det stora hela så var den här filmen oxå ganska bra. Man kan ju såklart inte jämföra den med filmen vi såg innan eftersom det var två helt olika filmer. I den här filmen var det ju lite mer skjuta, slåss och döda ;) Men jag måste ändå säga att Tom Cruise fortfarande är den största tönten som gått på denna jord. Han var bara för mkt i den här filmen, "asgrym" och dödade alla själv osv. vilket gjorde att det blev för mkt! Han kändes lite som en "Wanna be James Bond" fast en sämre kopia då vill säga ;) Men Cameron Diaz var rolig och spelade bra, det gjorde TomCruise med men hans roll var så överdriven ... men betyget blir väl ändå ganska bra ;) Den var mkt bättre än vad jag trodde att den skulle vara, även om det tar emot för mig att erkänna det ;)


Det var allt för mig så länge ;) Nu ska jag plugga järnet ;)

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar