onsdag 27 oktober 2010

Nu har jag fattat ett beslut, jag klarar verkligen inte av att plugga mer nu... jag är så jävla trött på att plugga, jag har pluggat konstant i 3 veckor! Så nu har jag fattat ett viktigt beslut, i morgon ska jag plugga lite till, OM jag har lust och ork, annars så kommer jag skita i det. Så jag kommer ta sovmorgon i morgon och sova ut för en gångs skull för jag är fruktansvärt trött. Sen ska jag bara göra saker som jag vill göra. På fredag ska jag till frisören och fixa håret, sen ska jag gå lite på stan och fixa lite :) Sen på kvällen ska jag och Mia ut och roa oss lite precis som man ska göra en fredag ;) men det berättar vi mer om senare känner jag ;)

Resten va helgen ska jag vara ledig. Anledingen till att jag har bestämt mig för detta är att jag känner mig själv för bra. Jag vet att om jag fortsätter plugga nu så kommer jag aldrig att orka skriva min hemtenta i fyra jävla dagar. Jag känner att jag behöver en paus för att vila upp mig och för att ha lite roligt, utan att vakna varje dag och känna mig stressad, det blir jobbigt i längden, så nu gör jag det som är bäst för mig, tror jag i allafall ;)

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar