måndag 25 oktober 2010

Stan

Nu har jag hunnit plugga lite, tyvärr hinner man aldrig så mkt som man att man ska göra, det är lite jobbigt ;)
Jag ska snart åka till stan, jag ska ta en promenad med Sumo först så han klarar sig tills Louise kommer hem ;) Idag ska jag i allafall jobba mellan 15 och 18, så det är därför jag ska in till stan nu ;) jag har egentligen inte alls lust att jobba för jag känner mig stressad över att jag inte hunnit läsa så mkt som jag borde ha gjort sen har jag dessutom lite ont i huvudet.. Men jag får se om det går över när jag får lite frisk luft eller om jag måste ta en huvudvärkstablett, vi får se ;)

Nästa måndag har jag min hemtenta, så jag måste plugga som f*n dom sista dagarna nu... Fy jag blir trött bara av att tänka på det ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar