torsdag 28 oktober 2010

God morgon :)

Eller god middag kanske man säger :) Klockan är ju ändå 12 snart ;)

I morse tog jag i allafall lite sovmorgon och gick upp ungefär vid halv 10 :) Sen åt jag en god frukost och sen gick jag ut med Sumo precis som jag gör varje morgon ;) När jag gjort det så åkte jag till ikano och köpte lite presenter :) Jag var nära att köpa massa saker till mig själv men tog mitt förnuft till fånga och köpte inte ens ett paket tuggummi till mig själv ;) Anledningen till att jag inte ens köpte tuggummi var iofs att jag glömde, men ändå ;)

Nu är jag i allafall hemma och jag har slagit in det jag köpt och satt igång en tvättmaskin :)

Jag tänkte hoppa in i duschen nu, vårt nya kök kommer mellan kl 15 och 19 i kväll så jag känner att jag vill vara färdig duschad då så det är lika bra att få det gjort ;)

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar