fredag 22 oktober 2010

Ny mascara

I går köpte jag en ny mascara :) Jag gillar ,som jag nog sagt tidigare, att byta märke och prova lite nya mascaror ;)
så denna gång blev det;
Maybelline the colossal volum express mascara
Jag har faktiskt aldrig ens övervägt att köpa den här mascaran innan, även fast jag vet att den funnits på marknaden länge och jag vet många andra som haft den här mascaran. Men jag måste säga att jag blev glatt överraskad! Den gjorde så att mina ögonfransar separerades på ett fint sätt, dom blev långa utan att klibba ihop, så det ser inte ut som att man har endast 4 ögonfransar ;) Dessutom stod det på mascaran att det inte skulle bli några klumpar, "ha, aldrig att det stämmer" tänkte jag. Men det fick jag vackert äta upp, för inte en enda klump syns på mina långa fina ögon fransar idag, dessa långa fina ögonfransar har jag att tacka denna mascara för! Den var verkligen toppen tycker jag :) Det enda som kan vara lite negativt är att borsten känns en aning tjock och stor att använda, men annars har jag inget att klaga på ;) Men som sagt alla är ju olika och har olika ögonfransar osv så bara för att den här mascaran passar mig så behöver den ju inte passa dig, men jag råder dig att ge den en chans för det förtjänar denna mascara! ;)
/H

2 kommentarer:

  1. Jag har också fastnat för den där mascaran, men den vattenfasta är bättre än den vanliga enligt mig ;)

    SvaraRadera
  2. Okej, jag har inte provat den men får kanske bli den nästa gång då ;) Tack för tipset, det är alltid välbehövligt ;)

    SvaraRadera