torsdag 21 oktober 2010

....

Jag gick in och skulle läsa lite bloggar, sådär som man gör ibland... Kommer då in på en blogg där jag får läsa om hur det gick till när en tjej var otrogen mot sin pojkvän, jag läste hans blogg också.. Nu känner jag att hela min morgon blev lite förstörd för även om inte jag känner någon av dessa personer så kan man sätta sig in i hela situationen och man förstår verkligen hur dåligt han måste må och hur sviken han måste känna sig.. Och när jag tänker på allt det där så blir jag lite deprimerad. Nåt som jag inte vill höra om såhär på morgonkvisten är om otrohet.. det är nästintill det värsta man kan göra mot någon.. Usch. Jag kan bara tänka på hur jag skulle må om André skulle vara otrogen mot mig, eller om jag var otrogen mot honom. För att veta att man har sårat någon så grymt mkt kan inte vara lätt att leva med heller. Hur svårt kan det vara att hålla händerna i styr och inte göra någonting med någon annan när man har fast sällskap?
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar