fredag 22 oktober 2010

Time flying by

Jaha gott folk då var det fredag igen.. Vart tar livet vägen? ;) Det känns som att man inte har uppnått något alls so far (hur tusan översätter man det bäst till svenska?). Men antagligen så har man ju gjort precis lika mycket som alla andra "vanliga" människor i ens egen ålder, bara det att jag vill mer ;)

Som ni också märkte ovanför så är jag inte så himla bra på svenska så jag kör en sån här, visste ni att jag många gånger kan ett ord eller ett uttryck på engelska men inte svenska? Så då får jag alltid gå och fråga, oftast mamma eller pappa, hur man säger det på svenska ;) Katastrof med tanke på att jag är född och alltid har bott i Sverige ;) Sen kan jag berätta att jag många gånger drömmer på engelska också, jag är ju lite störd jag haha
/M


BILDBRIST! Men jag orkar verkligen inte stå och ta en massa bilder på mig själv :P Synd att "fotograf"grannen flyttat annars hade man ju kunnat tvinga honom ;)

2 kommentarer:

  1. Du får väl flytta efter! :-)

    SvaraRadera
  2. Haha ja jag får väl helt enkelt ta och göra det! Eller hitta en ny "fotograf"granne :)

    SvaraRadera