torsdag 2 december 2010

Bloggtorka

Har du bra kontakt med din familj? Ja det tycker jag nog
När hånglade du med en man första gången? Öhm, I wish I knew ;)
Hur stora fötter har du? Ganska små, runt 36, i vissa enstaka fall 37
När var du riktigt full senast? Det var länge sen jag var full, påverkad var jag ungefär för en månad sen, lite mer
När dansade du senast? Idag tror jag, eller om det var igår? jag flummade runt lite med lollan ;)
Följer du någon Tv-serie? Njae inte direkt.. Jag umgås ju ganska ofta med André på kvällarna och vi har inte riktigt samma smak så det är svårt att följa någon serie slaviskt ;) Men sex andt the city när det går för det är ju en favvo ;)
Vilket stjärntecken är du född i? Vattuman

Vilken roll har du i skolan? Ja du, ingen roll direkt ;) Kanske den som är lite knäpp ;)
Vart vill du åka på storstadssemester? Någonstans där man kan shoppa kläder och skor i mängder ;)
Vart vill du åka på solsemester? Jag är inte så kräsen, Grekland, Mallorca, Egypten... någonstans där jag kan bli brun ;)
Vill du gifta dig? Ja med André kanske ;) Om jag får ;)
Hur långa ögonfransar har du? Ganska långa tror jag.. Långa med mascara i allafall ;)
Hur håriga ben har du? Inte ett dugg ;)
Älskar du alla former av sport? Jag kan ju säga att jag inte älskar någon sport alls ;)
Gillar du parmesan? Ja då, helt okej
Knarkar du? Nej det är någonting som jag verkligen är emot!
Vad äter du oftast till lunch? Nåt som är lätt att laga
Är du en van porrklubbsbesökare? Eh ne. Det är oxå någonting som jag är emot!
Sopsorterar du flitigt? Ja då det tycker jag faktiskt
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag? Inte en enda

Jag har insett att min senaste kyss: Var perfekt :)
Jag pratar: För mkt!
Första bästa vännen: Anna eller Ida kanske?
Kärlek är: det bästa som finns
När jag borstar tänderna: ?
Jag tänder på: En snygg André (A)
Jag är rädd för: SPINDLAR!!!
Den värsta känslan är: Rädsla och besvikelse
Den bästa känslan är: Lycka och glädje
Jag är sämst på: Matte, språk och att vara tålmodig
Om jag var ett djur skulle jag vara: En delfin kanske, det verkar härligt
Min mobiltelefon är: tålig, vilket är perfekt för mig efterom den får utstå alla möjliga hemskheter :S

Äter: Inte så mkt, jag är ganska kräsen
Dricker: Alltid vatten, jag gillar inte mjölk, läsk, juice osv. ;)
Guld/Silver: silver
Glass: Cholkad, lakrits, eller citronsorbé
Vikt: det vikthetsas så mkt i dagens samhälle så jag säger inte det ;)
Längd: 165,5
Civilstånd: I ett förhållande
Älskar: Mina nära och kära :)
Hatar: Jag skulle kunna säga så mkt, fattigdom, svält förtryck och mkt mkt mer... och så hatar jag att vara blek ;)
Musik: Jag gillar mkt, har väldigt bred musik smak
Syskon: Min lilla söta syster Lollan :)
Intressen: ja du, att ha roligt ;)
Favorit-Färg: När det gäller kläder, svart.. annars vet jag inte, rött är ganska fint
Favorit-Accessoar: Hmm, halsband, armbang och ett par snygga skor! ;)
Favorit-Godis: Choklad, lakrits
När grät du senast? I måndags tror jag, pms is a bitch ;)
Har du lätt för att bli kär? Nae verkligen inte

Har du ett bra självförtroende? ja..det har jag faktiskt :)
Hur får man kontakt med dig om man vill visa intresse? ... Jag vet faktiskt inte. Det är inte mkt som passar mig... man får inte vara för påträngande i allafall för det är allt annat än attraktivt ;) Det skrämmer mig bara ;)
När drack du alkohol senast? En månad sen ungefär
Om du fick ändra en sak på ditt utseende, vad skulle det vara då? Mer volym i mitt platta hår ;)
Är utseende viktigt för dig? Ja tyvärr
Något du inte kan leva utan? Det finns så mkt som man tror att man behöver som man egentligen klarar sig utan, jag klarar mig egentligen utan allt om jag har mat och vatten ;)
Åldersskillnad i förhållande, ok eller inte? Ja inom vissa gränser ;) Om en 57-årig gubbe är tsm med någon som är 12 så tycker jag inte att det är okej om ni förstår vad jag menar ;)
Trivs du med ditt liv just nu, eller du vill göra några ändringar? Jag trivs faktiskt bra, jag skulle vilja ha lite mer studiemotivation bara
Vilken kändis har du fått höra att du är lik? Inte den blekaste
Nämn 3 saker inte många vet om dig. Att jag fruktansvärt envis, gillar att diskutera och att jag är en pajas i hemlighet när ingen ser, förutom Lollan för hon har nog sett allt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar