onsdag 17 november 2010

Dålig dag..

Jag känner att det här inte är en bra dag för min del, jag insåg just att jag inte orkar ta cykeln till affären, för det är massor med saker som ska handlas, så jag får vänta med det till i eftermiddag då min älskade lilla bil kommer hem från servicen hihi <3 ;) Jag kan ärligt talat säga att jag saknar den, MASSOR! ;) Dessutom fattar jag inte min seminarieuppgift, den är jättesvår :( Så det är två punkter som jag trodde att jag skulle vara klar med vid det här laget, som jag alltså inte har hunnit göra... Fasen ;)

Nu sitter jag och slänger i mig lite mat, sen ska jag hoppa in duschen :)
/H

2 kommentarer:

  1. din bil är det väl ändå inte ;)

    SvaraRadera
  2. Nae, men nästan ;) Jag älskar den lika mkt som jag hade gjort om den var min ;)

    SvaraRadera