tisdag 23 november 2010

Min dag

Idag har det hänt lite men jag har inte orkat skriva om det ;) Först så ringer i alla fall Tessan och mamma och säger att dom kört i diket, lyckat! Bara för att jag säger så så åker jag säkert själv i diket snart ;) Under tiden som pappa var på väg för att få upp dom så kom fyra polacker och helt enkelt lyfte upp bilen åt dom! Snacka om muskelarbete ;) Synd att man missade det haha..

Men sen så visade det sig också att tjejen jag frågade igår på H&M om skinnkjolar ljög då mamma idag fick hjälp med att hitta både den jag visste hade funnits och en annan.. Jag vart super glad hihi :) Nu ska jag bara bestämma mig för vilken jag ska spara eller om jag behåller båda. Skulle se lite snyggare ut om jag såg ut som innan jag vart sjuk men nu gör jag ju tyvärr inte det.. Men det här ger mig förhoppningsvis motivationen till att lägga på mig lite ;)
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar