tisdag 23 november 2010

Humör sänkning

Jag stannade hemma idag och mitt humör har sjunkit avsevärt.. Det är helt otroligt hur mycket jag vill ha en eget lägenhet just nu! Del i min humör sänkning har faktiskt Telia, när jag bytte abonnemang så frågade jag om en tjänst jag hade på mobilen skulle stanna kvar och expediten sa då: Ja men det gör det. Så f**n heller säger jag! Jag har ju fått suttit och beställt hela tjänsten igen.. Inte undra på att jag tyckte räkningen blivit lite väl hög ;)

Jag kan vara så grymt ful på vissa bilder! ;)
/M

1 kommentar:

  1. Hej.

    Jag heter Thomas och arbetar på Telias kundservice.

    Tråkigt att läsa att det blivit fel i samband med ändringen på ditt abonnemang. Om ärendet ännu inte har blivit löst, och om vi inte heller har återbetalat de merkostnader som du drabbats av, så får du gärna ta kontakt med mig genom länken nedan så hittar vi en lämplig lösning.

    http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

    Med vänliga hälsningar
    Thomas Lindmark
    Telia Kundservice

    SvaraRadera