tisdag 23 november 2010

Vad hände?

Vad har hänt i Linköping sen igår kväll? Det är sjuk mkt snö nu helt plötsligt?! Jag säger bara, fan vilket väder :S Jag har nyss varit ute med Sumo och faktiskt skottat snö ;) Visst är jag duktig? ;) Men det blåser och snöar så in i h*lvete, så det var inte mysigt ute kan jag säga ;) Det tyckte inte ens Sumo ;)

I vanliga fall så tycker jag att män och kvinnor ska ha samma rättigheter och vara lika mkt värda, och männen är verkligen inte bättre än kvinnorna, och jag tycker självklart att det är bra att både män och kvinnor arbetar så att inte kvinnorna måste vara hemma och ta hand om hem och barn, jag hoppas att ni förstår ungefär vad jag tycker om detta ämne ;)

Men idag när jag var ute och skottade så kände jag att jag gärna skulle vara hemmafru för ett tag, det skulle kännas ganska skönt att bara stå hemma och baka pepparkakor såhär i juletid medans männen kan få vara ute och skotta snö ;) Det känner jag att jag faktiskt inte skulle ha någonting emot just nu ;)

/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar