onsdag 17 november 2010

Kategorier till bloggen

Så där nu har jag fixat lite kategorier till bloggen som jag och Hanna bestämde att vi kunde behöva ;) Tyvärr så blir det alldeles för mycket jobb att hitta alla gamla inlägg till vissa kategorier.. Därför får man fortfarande bläddra sig ganska mycket fram bak i arkivet. Hoppas att det ska gå bra det med :) Jag menar det har ni ju fått gjort hittills ;) I vilket fall som helst, jag hoppas att det ska fungera bra och från och med nu så ska vi försöka använda oss så mycket som möjligt av det här! Vissa inlägg tog det ju emot att lägga fram på detta sätt då man hoppats att dom skulle försvinna i glömskan ;) Stolt att jag faktiskt tog med dom också! ;)

Om ni har några önskemål om kategorier eller om ni undrar hur man gör så är det bara att höra av sig antingen via kommentar eller mejl :)
/M


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar