fredag 26 november 2010

Paus

Nu har jag handlat oxå, nu ska jag ta en välförtjänt paus ;) efter det ska jag plocka ur diskmaskinen, sätta igång en tvättmaskin och plugga, men för att orka det måste jag nog vila upp mig lite ;)

På tal om ingenting, jag påbörjade precis min paus så jag sate på tv:n och det fanns ju inte så mkt att se så det blev MTV ;) Och just nu är det Alejandro med Lady Gaga som visas... och, asså man ska ju inte klaga på folks utseende men i det här fallet kan jag inte låta bli ;) Jag tycker inte att hon brukar vara så ful annars, eller jo ibland är hon faktiskt det men inte alltid ;) Men den här gången var det förskräckligt! Hon hade jättefult hår, jättefula kläder och var jättefult sminkad i den här videon... Dessutom var hela videon konstig :S jag förstår inte alls varför hon väljer att se ut så när hon ska spela in en video som som ska visas för i princip hela världen ;) Men det är ju hennes val ;) Men jag tyckte i allafall att hon var väldigt ful i den videon måste jag säga ;)
Det var allt för mig så länge ;)
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar