fredag 26 november 2010

God morgon :)

Idag är jag astrött, då menar jag verkligen ASTRÖTT!! Jag vet inte ens varför jag är såhär trött :S Motivationen ligger på noll idag igen, ännu lägre kanske, den ligger i allafall så lågt att jag skiter i att åka till universitetet fast jag borde. Jag skolkar, jag skäms lite när jag tänker på det och får till och med lite dåligt samvete. Jag är 20 år gammal, jag borde veta bättre än att skolka... Men jag kan ändå inte fårmå mig själv att ändra mig och faktiskt gå dit.

I helgen ska jag jobba på att hitta min motovation, jag måste ha den tillbaka annars kommer jag inte klara den här kursen. Och jag vill klara den, nästan mer än någonting annat, annars känns det som att hela min framtid blir förstörd, för jag får inte bli underkänd i nåt, då kommer jag inte in nästa termin, och jag måste komma in nästa termin. Måste.

Eftersom att jag är så onödigt korkad att jag inte går till univ. idag så ska jag fan inte vara hemma och ha roligt, jag ska straffa mig själv för att jag är så korkad. Jag ska städa mitt rum, som åter igen är i ett enormt stort behov av städning. Jag förstår inte hur jag kan stöka till det så ofta, och hela tiden ;) Halt sanslöst ;) Sen ska jag åka och handla och fixa lite andra småsaker, för idag ska jag och Louise baka Lussekatter, gud så gott, hihi ;)
Nu ska jag göra någonting vettigt ;)
    /H

2 kommentarer:

  1. Ni gör samma sak med ögonbrynen, fast du med högra och din syster med vänstra, och hon gör lite mer, Fint :)

    SvaraRadera
  2. Haha ja det gör vi visst, det har jag inte ens sett innan :P

    SvaraRadera