torsdag 25 november 2010

Ensam

Jag är ensam hemma och har varit ensam hela dgaen, vissa dagar tycker jag att det är himmelriket, det är så skönt att bara få ha det lugnt och tyst. Men andra dagar, som idag, så hatar jag att vara ensam. För egentligen är det ju inte roligt alls..? Jag åt frukost ensam, jag åt lunch ensam och nu har jag precis ätit middag ensam, och just nu känner jag bara att det suger. Fy vad tråkigt! Jag hoppas att någon kommer he snart så jag slipper vara ensa hela kvällen oxå.. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för att sysselsätta mig själv.. Jag kan ju iofs börja plugga eftersom jag har seminarium i morgon igen, och jag har inte ens börjat med det ;) Så nog finns det saker att göra, det är bara det att jag försöker slippa göra dom ;)

Om jag bara va lite mer ansvarsfull så skulle det verkligen vara jättebra för mina studier. Nu är jag ju inte det och det blir ju då automatiskt mindre bra ;)
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar