onsdag 17 november 2010

God morgon :)

Hejsan :) Jag har försökt blogga hela morgonen men vårt internet har varit helt cp så det har inte gått :S Jag vet inte vad problemet var men nu har jag i allafall lyckats fixa det ;) Jag blev allt lite stolt över att jag klarade det eftersom att jag är ungefär den mest otekniska person som gått på denna jord ;)

Nu är det i allafall en gubbe här och sätter kakel, jag gillar inte honom så jättemkt, han verkar nästan lite sur av sig, och sura personer gillar jag inte ;) Men kaklet är i allafall fint, så jag hoppas att det blir bra till slut :) Jag var ute på en långpromenad med Sumo förut, det var kallt ute men om man höll igång så var det faktiskt riktigt skönt :)

Idag har jag ganska mkt att göra, jag ska bl.a. städa mitt rum som är stökigt igen :S jag fattar inte hur jag lyckas ;), sen ska jag tvätta, städa i övriga huset, cykla till affären och handla och så ska jag plugga ;) Jag har ju seminarium i morgon så jag måste hinna plugga och förbereda mig så jag vet ungefär vad jag ska säga ;)

Nu ska jag börja med att städa lite :) 
/H

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar