onsdag 17 november 2010

Livet

Sitter och funderar lite på det här med praktiken.. Undrar om dom, antingen lyftet eller min handläggare, hör av sig när alla papper är klara och säger när jag ska börja? Jaja det är väl sånt som märks annars, har jag inte hört nåt på fredag så får jag väl ringa och höra ;) Tycker att det är lite skumt dock för den här gången så har jag ju inte fått besöka stället jag ska vara på, men vi får väl se hur det blir ;) En sak är ju i vilket fall som helst helt säkert och det är att min uppdatering kommer bli usel! Jag kommer antagligen åka hemifrån 7 på morgonen och komma hem sent på kvällen.. Så 1-2 inlägg per dag från mig. Men som tur är så kommer det ju bara pågå till slutet av december, alltså en månad eller lite mer :) För sen så är det back to school för min del, om jag nu kommer in på nån kurs vill säga ;)

Det är ju i såna här stunder som man vill tillbaka hit!
/M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar