onsdag 20 januari 2010

Äntligen ett nytt inlägg ;)

Hanna:

Vi vet att det var ett bra tag sen vi uppdaterade senast... ett nytt inlägg på 6 månader eller nåt... det är inte bra. Men vi har bestämt oss för att ge vår kära blogg en ny chans, och det kan ju knappast gå sämre än förra gången ;)

Igår träffades jag och mia på stan för att ta en fika och bara umgås, sådär som bästa vänner gör :) Vi fikade Espresso House och åt varsin sallad och pratade om allt och ingenting i lite mer än två timmar. Vi hann också bege oss hem till mig en kort stund innan Mia var tvungen att ge sig i väg för att ha sin 2:a körlektion för dagen. Jag hann också träffa André en kort stund på kvällen innan det var dags att sova, jag är glad att jag hann träffa båda mina Bästa innan gårdagen var slut :)

Idag kommer inte att vara en lika rolig dag. Hela min dag kommer bestå av att tvätta, tvätta och att tvätta. Vår tvättkorg var överfull, så överfull att lika mkt som var inuti den, låg utanför den i stora högar. Och antalet rena kläder som finns i min garderob är ungefär lika med noll, det är inte okej. Så dagens stora projekt är alltså tvättning, blä ;)

XOXO Hanna och Mia ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar