måndag 25 januari 2010

God Middag ;)

Hanna:

Hallå, idag har jag varit uppe sen kl 6, nattens sömn var inte mkt att räkna med heller, jag har sovit skitdåligt... Vaknat var och varannan kvart, typ. Jag är trött.. men ska inte gå och lägga mig och sova middag eller vila, det är dagens mål. Idag var jag på sjukhuset vid halvtio. Jag skulle ta bussen dit som gick halv 9, självklart var bussen sen, 8 minuter sen. det var likadant förra veckan när jag skulle åka fast då fick jag vänta i 11 minuter extra, det resulterade i att jag missade nästa buss som gick i från resecentrum..! Sånt gör mig förbannad. Jag fattar att det inte är så lätt att köra buss alla gånger, men va fan har man en tid att passa och andra bussar som man måste med så måste man ju kunna lita på att bussarna är ungefär i tid. Man ska ju inte behöva ta en buss som går 1 timme tidigare än den bussen som man borde kunna ta bara för att vara säker på att man ska hinna dit man ska. Sen är det ju extra jävligt att stå och vänta i 1000 år denna årstid när det är skitkallt. Nej dagens ris till alla sena bussar och alla jätteotrevliga sura busschaufförer som man träffar på alltför ofta.

Resten va dagen har jag städat och plockat undan lite och så. Jag ska nog äta lite nu, vet inte om jag orkar laga någonting eller om jag tar fil med Special k Redberries, mina favoritflingor ;) Jag ska följa med till Andrés morfar också sen, han fyller år idag, så grattis! Inte för att jag tror att du läser det här men men ;) Frågan är om vi får mat där eller om jag ska äta precis innan... Hmm vågar inte fråga hahaha ,så jag äter nog någonting lätt lite senare igen ;) Nej nu måste jag susa, ska hinna duscha och gör mig lite fin också innan det är dags för avfärd, så hej svejs så länge =)

xoxo Hanna och Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar