tisdag 26 januari 2010

Tröttis

Maria:

Hej hopp på er ;) igår så hade jag en tolv timmars dag med först skola sen körlektion och sist riskettan.. Ja som sagt man har ju gått på dont drink and drive så det var väl inget jätte nytt måste jag erkänna :P Men det framfördes på ett bättre sätt så det stannar nog längre där det ska stanna, i huvudet vill säga ;) Satt ialf på den föreläsningen i ca 4 timmar innan man gick till donken för att köpa nåt att äta medans man väntade på pappa. Det vart blåbärs/vanilj paj, mums!

Idag hade jag körlektion ibokad innan skolan som skulle börja halv tio men när man kom till skolan visar det sig att schemat ändrats utan att någon sagt något så jag skulle ha börjat skolan 8.15, ouups.. men dom får faktiskt skylla sig själva ;)

Ajja nu ska jag sätta mig och kolla på Navy CIS :) Tony är ju faktiskt rätt snygg ;)

xoxo Hanna & Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar