söndag 24 januari 2010

Pineapple express

Hanna:


Idag har jag och André tittat på Pineapple express. Jag tyckte att det filmen verkade sämst, men otroligt nog var den faktiskt ganska rolig, knäpp men rolig ;) Eftersom jag inte hade så höga förväntningar utan hade intalat mig själv att den skulle vara urdålig gav jag den nog ingen riktig chans. Men, även om jag helst inte vill erkänna det, så hade jag fel. Den var faktiskt rolig, så om ni har lite knäpp humor så se den :)
Idag ska jag även göra lite nytta, jag, mamma och Louise ska åka till friskis och svettis och träna. Jag ville helst inte träna idag igen eftersom jag tränade nyss.. i fredags höhö ;) men mamma och Louise tvingade mig att följa med. Det kan ju iofs vara bra för mig så why not egentligen?
Jag fick ett tips av min kära syster, hon tyckte att vi skulle ha lite mer bilder på vår blogg, vi kan väl försöka jobba på det. Det enda problemet är bara att det inte finns så många bilder på mig och Mia tsm där båda två ser snygga ut ;) vi behöver iofs inte lägga ut bilder på båda oss tillsammans varenda gång men ibland vill vi kanske det... men vi ska försöka göra någonting åt det inom en snar framtid ;) För övrigt är det 10 dagar kvar tills jag fyller år WOHO!!!!! Så den 6:e (feb) ska i allafall jag och mia gå ut! om allt går som det ska så att säga ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar