tisdag 26 januari 2010

...

Hanna :

Hallu, Idag fick jag reda på att jag kommit in på universitetet... det hade jag inte väntat mig. Jag som ringde till mamma och frågade om jag fick skriva in mig på en körskola så jag blir klar med mitt körkort någon gång. Och när jag skulle leta upp telefonnummret på internet så såg jag att jag hade fått mejl från universitetet... och nu har jag kommit in. Så jag antar att min intensivkurs på körskolan får vänta ett tag till. Det ingick inte riktigt i mina planer men va fan. Man får ta livet med en klackspark ibland och nu får jag helt enkelt ändra mina livsplaner ;) Nu måste jag bara försöka ta reda på var jag ska inhandla mina böcker som jag måste ha... Jag pratade med en kvinna som jobbar på universitetet, hon pratade om någon karta, den skulle jag gärna vilja ha tack! För jag kommer gå vilse på dirren känner jag, suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar