måndag 25 januari 2010

Måndag 25/1

Hanna:

Nu har jag spenderat cirkus 2 timmar badrummet och med huvudet inne i min garberob. Jag gillar inte att samhällets utseendefixering har fått mig att också bli fixerad, fast nästan enbart vid mitt eget utseende. Men det är så himla mycket som ska fixas när man är tjej, säkert lika mkt när man är kille, men det vet jag ingenting om eftersom jag är tjej ;) Man ska raka benen, fixa ögonbrynen, naglarna, sminka sig, välja kläder osv. Jag räknade på hur mkt tid jag spenderar i badrummet, om vi säger att jag spenderar 1 timme om dagen där (vilket sannolikt är en underdrift) så betyder det att jag spenderar 7 timmar i veckan med att sminka mig m.m. Det är 364 timmar på ett år, vilket i sin tur är 15 dygn på ett år...:S om jag räknat rätt. får kontrollera det i morgon för nu ska jag på kalas. Bye bye
xoxo H & M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar