fredag 29 januari 2010

FREEDAAAG

Ja jag är väldigt glad över att det är fredag som ni kanske förstått ;) känns hur skönt som helst att ha en hel helg framför sig där man kan göra vad man känner för. Ska ju iofs jobba några timmar imorrn men det har jag inget alls emot :) Fick min lön från december i fredags, hela ansiktet log nog skulle jag tro ;) Just nu är mitt största dilemma om jag ska se på Mumien återkomsten eller Zorro? Hmm svårt val.. men det blir nog mumien trotts allt ;) Sitter och kollar igenom datorn lite och börjar inse att jag och Hanna är experter på att ta bilder som på något sätt blir hemska xD om ni inte fattar det så skulle jag pussa Hanna på kinden men lyfte på huvudet för snabbt. Ha en super bra helg nu alla! :)

xoxo Hanna & Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar