fredag 29 januari 2010

I choose you

Hanna:

Nu är jag tillbaka från stan, snabb jag är va? ;) Ne men jag träffade Andrés mamma på stan så jag fick skjuts hem, väldigt snällt! :) Mitt rum ser ut som ett bomb nedslag i dag igen så nu har jag ännu en sak att sätta upp på min "att göra lista" för denna dag. Min fotölj går inte att sitta i för det ligger så mkt kläder i den och mitt golv ser man knappt för det är så mkt kläder och skor som ligger slängda överallt. Hur svårt ska det vara att plocka ordning efter sig? Tydligen väldigt svårt för mig... Men nu ska jag återgå till verkligheten, en fredag fylld av plugg, städning och tvättning, kanske lite matlagning också om jag har otur. Hoppas att nu har en bättre fredag än vad jag ska ha :)
Här kommer en mkt vacker bild från i somras, och för er som inte förstått det så längtar jag väldigt mkt till sommaren. Funderar på att beställa ett par nya sommarskor från Hm...? ;) Och förlåt till min lillasyster för att jag klippte bort henne från bilden men jag visste faktiskt inte om hon ville vara med här eller inte :)

1 kommentar:

  1. Jag gillar att ni skriver om lite viktigt saker, så som kvinnoförtryck och haiti (hon som inte ville skänka pengar =P) :)

    SvaraRadera