fredag 22 januari 2010

Fredag

Maria

Ja nu va det äntligen fredag! :D Den här veckan har känt otroligt lång ;) Min dag har varit helt okej, hade först religion och sen näthandel där jag satt och finslipade lite på min helt suveräna hemsida, höhö ;) Efter det väntade jag en stund på att Malins iv-val skulle börja innan jag drog in till stan. Det vart en snabb sväng in på hemköp för att köpa nåt till den kurrande magen innan jag satte mig på buss 18. Väl framme på bilskolan pratade jag lite med Maria innan Clas och jag körde iväg för att ha en test uppkörning. Okej jag kan säga så här, det va läskigt! Jag vet inte om jag vill ta körkort längre ;) Vi får bara hoppas att det går bättre på den riktiga uppkörningen och att jag lär mig att det blir bättre om jag inte är så nervös. Clas verkar ialf tro att det ska gå bra bara jag försöker få bort det som var sambandet mellan missarna :P Ja så nu sitter jag och pluggar teori, det jag va mest nervös för innan och märker att det ändå går ganska bra så jag undrar om jag kanske inte börjar bli lite mer nervös för uppkörningen nu ändå.. Har köpt hem sådana där distanstest som faktiskt är riktigt bra! Det rekommenderar jag skarpt ;)

xoxo Hanna & Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar