torsdag 11 februari 2010

Äntligen klar!

Nu är jag äntligen kar med mina jeansshorts! Eller nästan i allafall, kanske ska dra ett par tag med ett sandpapper på dom så dom ser lite mer slitna ut ;) (fick tipset av André) kan ju inte ta åt mig hela äran jämt känner jag ;) Jag har alltså klippt av ett par gamla jeans som jag sedan gjort ett hål i oxå, vilket inte ver det lättaste eftersom jag var tvungen att klippa bort stora delar av fickan först och sedan sy hiop fickan igen ;) Sen såg hållet inte alls snyggt ut först men efter två dagars slit så fick jag till det tror jag :P Jag hade tänkt att jag skulle köpa ett par shorts först men efter att ha kollat runt lite i affärerna i stan och på några sidor på internet så insåg jag att det inte fanns några som jag tyckte om... Dom jag har hittat har varit för pösiga eller för långa eller bara väldigt fula helt enkelt :P Iofs är det långt kvar tills man kan ha kortbyxor på sig ute men men ;)


Jag gjorde förövrigt någonting annat knäppt idag, jag köpte en keps :S Vet inte varför jag gjorde det men jag såg en tydlig bild framför mig att det kunde vara snyggt i sommar till en halvslarvig fläta eller nåt ;) Vi får väl se vad vi hittar på ;)




















Lägger ut en bild på Nicole Scherzinger för att jag tycker att hon är sjukt snygg :) Jag skulle kunna döda för att få hennes hår ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar