torsdag 18 februari 2010

Bläääää

Nu har jag suttit och läst över 100 sidor i 3 olika astråkiga böcker... Som tur är så har jag bara 1 kapitel kvar i 1 bok så jag tänkte försöka läsa färdigt det med i dag innan jag ger upp pluggningen för i dag. Skulle vara skönt om jag hann med det så har jag bara två böcker att plåga mig med fram till på måndag när vi har tenta.. Jag fasar inför det men försöker intala mig själv att jag kan det här ;)

Skorna ovanför är förövrigt ett par söta ballerinaskor från Scorett som jag vill ha till sommaren :) Har beställt många par skor med klackar till sommaren så vore bra med någonting annat oxå... Har ju iofs ett par låga converse som jag fick av pappa i julklapp och ett par andra låga skor som jag beställt hem... Fast skor kan man ju då inte få för mkt av ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar