fredag 12 februari 2010

Somebody need to tell them that they can´t do it like I can

Äntligen är det fredag, jag trodde aldrig att den här veckan skulle ta slut ;) Jag sitter och lyssnar på lite partymusik och börjar bli riktigt pepp på i morgon ;) Idag har jag bara gjort tråkiga saker, jag har pluggat, tvättat och ska nu bege mig till mitt rum som ser förjävligt ut igen !?! Så det är bara att sätta igång med städningen så att jag och Mia kan förfesta där inne i morgon innan det blir utgång. Ser fram emot en riktig tjejkväll med massor av skvaller, själv har jag ju laddat upp ordentligt med skvaller höhö ;)
I morgon ska jag ju till frisören också, det blir ju inte bättre av att jag konstant ändrar mig angående hur jag ska göra med mitt hår så jag har ingen aning om hur det kommer sluta. Men jag har i allafall bestämt mig för att inte klippa av så mkt på längden utan bara toppa det för jag vill ha det långt till våren/sommaren...tror jag.. eller så vill jag ha det just nu ;) det kan ha hunnit ändras tills i kväll ;) Sen ska jag ju slinga det också.. får se hur jag löser det :) Kanske borde satsa på hårfärgen som jag har på bilden ovanför.. Aja det är i allafall en bild på min håruppsättning som jag hade när jag dansade bal förra året :)
Slänger in ett par bilder från när vi var i Sälen på jullovet :) Man glömmer bort att det kan vara såhär vackert i Sverige på vintern..












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar