torsdag 11 februari 2010

Helgen närmar sig =)

Ja visst är det skönt att helgen börjar närma sig? ;) Sitter just nu på praktisk marknadsförings lektionen och håller på med mitt påhittade företag. Gör lite annonser, kundkort och liknande. Det är faktiskt grymt kul! Speciellt om man lyckas få det bra :P

Börjar känna lite press från skolan nu när det visar sig att svenska utbildning är helt fucked up och dessutom projekt arbetet. Så nu har jag till senast efter sportlovet på mig att läsa och lämna in en bokrecension och jag måste innan sportlovet ha lämnat ett utkast av min del i projekt arbetet. Känner att man kanske skulle lagt lite mer tid på det i början. Men jag ska ju göra det så att det blir så jobbigt som möjligt för mig själv ;)
Blir skitsur nu, skulle lägga in en bild på mig och Hanna i det här inlägget så går det inte :@ fasen får skriva ett inlägg sen ikväll och ta med bilden då istället ;)
xoxo Hanna & Mia




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar