onsdag 24 februari 2010

:)

Idag har jag varit duktig anser jag själv ;) Jag har hunnit åka till universitetet och lämnat in min hemtenta, sen har jag tvättat, städat på mitt rum och plockat i ordning på mina kläder som låg all over här hemma ;) Sen har jag "städat" lite i min garderob också, så jag kan hitta mina älskade kläder ;) Jag gick på stan en sväng i dag, jag hittade lite saker som jag köpte. Tänkte lägga in en bild på de kläder som nyligen flyttat in i min garderob ;)

Det kanske är lite svårt att se vad det är men det är alltså ett par jeans, två tröjor, en klänning, en bikini, en spetsbody och tre par strumpbyxor ;) Jag köpte också en kofta till mamma, man kan ju inte vara snål och bara köpa saker till sig själv kände jag ;)

Nu ska jag smita iväg och göra andra saker ;)

Xoxo H&M ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar