torsdag 11 februari 2010

Sol :D

Idag är det äntligen lite sol ute :) Jag får massor av vårkänslor! Tyvärr inser jag att det är långt kvar tills det blir vår men jag ser fram emot våren så grym mkt då man kan ta på sig skinnjackan och sina nya vårkläder och skor! Men framför allt längtar jag till sommaren!! Det är min favorit årstid. Man kan ha mkt finare kläder än vad man kan ha på vintern och så kan man sola och bli brun. Jag älskar att vara brun ;)

Jag längtar till helgen oxå då jag ska göra massor av roliga saker, festa med Mia, gå till frisören och gå på bio med André, ser ut att bli en riktigt rolig helg! :)









Några gamla bilder som jag hittade på datorn :) Första bilden är sen sommaren 2008 om jag inte mins helt fel. Jag eller Mia tog den bilden en varm sommardag när vi cykeln ner till hjulsbrobadet för att svalka oss efter att ha legat en hel dag på studsmattan och solat ;)

Andra bilden är på mig och Mia en vårkväll när vi och några till sitter vi ån och bara umgås :)

Tredje bilden på Mia och våra kompsar Forsa och Jocke :P Synd att vi inte umgås längre för vi hade våra stunder ;)

Nu blev jag lite sentimental så nu är det nog dags att lägga av med att titta på gamla bilder ;)

Xoxo Hanna och Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar