tisdag 16 februari 2010

I spend my time just thinking about you

Tja :)

Idag har jag suttit på ett fik hela dagen och jobbat med ett grupparbete. Jag tycker att det gick mycket bättre den här gången än förra veckan, det gillas skarpt ;)

Efter att vi pluggat färdigt gick jag en sväng på stan med min syster som hade varit och färgat sitt hår :) Hon blev väldigt snygg i håret, en klar förbättring jämfört med igår då hon gjorde en misslyckad hemmafärgning, Hahaha ;) Jag fick med mig en snygg t-shirt från stan som jag har tänkt att ha på mig i vår/sommar till ett par jeansshorts (Y) Nu ska jag läsa ut en astråkig bok ;)

Tröjan jag köpte i dag, en del tycker säkert att den är en aning makaber men det är en typisk sådan knäpp tröja som jag tycker om ;)

Xoxo H&M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar