lördag 20 februari 2010

Jävla snö

Ett bra tag sen jag skrev ett inlägg nu, anledningen till det är att det inte har hänt så mkt förutom att jag varit i skolan. Inte det roligaste att prata om ;) Igår så jobbade jag ialf 17-20 och tog faktiskt bilen själv ;) *stolt* Måste säga att det va lite läskigt att köra ute hos oss där vägarna inte är det bästa i snöoväder, man har ju liksom ingen att fråga om råd :P Men det gick ialf bra :) Kan stolt meddela att jag inte varit i diket än så länge ;)

Skulle även ha jobbat idag men Siggan (chefen) tyckte inte att jag skulle ge mig ut på vägarna i det här vädret. Så jag vart tillsagt att stanna hemma ;) Vi skulle se hur det blev imorrn.. Hoppas för guds skull att det blir bättre! Annars är jag fast mitt ute i ingenstans en hel helg utan möjlighet att ta mig ut, kul! ;)

Ta hur det ser ut på den här bilden och gångra det med 10 så har du hur det ser ut nu ;) eller 10 är kanske en överdrift men ni fattar poängen ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar