fredag 26 februari 2010

...

Jag såg nu att vi hade fått en kommentar på ett tidigare inlägg så jag tänkte svara på det, det är alltid roligt med kommentarer :)

Vilka/vilken är er favorit klädbutik, skoaffär och mataffär? Jag tyckte att det varen rolig fråga, speciellt det där med mataffär, det frågar man inte så ofta, jag gör det inte i allafall ;)

Min favorit klädbutrik är nog Bikbok för tillfället eftersom jag tycker att dom har mycket snygga kläder just nu, men det varierar väldigt mkt! Innan jul så var Hm min favoritbutik och innan det så var det Gina. Men jag tycker nog fortfarande att Gina är bäst när det gäller leggings måste jag säga :) Senaste tiden har jag dock hittat mycket fint på Carlings, fina fräscha t-shirts och sådant. Så det kasnke är på väg att bli min nya favvobutik om det fortsätter i den här stilen ;)

Favorit skoaffär är helt klart Scorett. Där har dom allt i från coola högklackade skor till söta ballerina och sneakers. Det är relativt billigt och bra kvalité tycker jag, och det finns ofta skor i alla prisklasser. När det gäller sneakers är sportbutikerna ganska bra också tycker jag allt! :)

Min favorit mataffär..... det är nog Ica :P fast om jag ska handla lösgodis går jag till Willys för jag tycker att dom har godare godis där :P och ska jag köpa Ben&Jerrys glass går jag också till Willys för glassen är 4 kr billigare där ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar