lördag 27 februari 2010

Nkpg

Idag skulle min familj till Norrköping för att shoppa. Jag fick välja mellan att sitta hemma själv och uggla (inte så kul ;)) Elller så kunde jag välja att följa med. Jag valde såklart att följa med ;) Jag shoppade lite, även om jag bestämt att det var slut med detta nu eftersom jag ska spara mina pengar ;) Men jag höll dock i mina pengar och inhandlade bara några få saker som jag kände att jag verkligen ville ha och saker som jag faktiskt kommer att ha användning av i sommar. Jag köpte en jeansjacka och en somrig kjol. Jag tycker inte så mkt om kjolar annars men den här var riktigt söt! :) Jag köpte även 2 par strumpor, inte kul men nödvändigt ;) Nu är det bara ett par ballerina skor som fattas till garderoben i sommar, så ingen mer shopping för mig på ett tag nu!

Nu ska jag gå ut med sumo och sedan ta ett bad, känner mig lite frusen :P Slänger in en bild på det jag köpte i dag också :)


XoXo Hanna och Mia :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar