torsdag 25 februari 2010

Toorsdag..

Idag har jag inte gjort någonting alls. Jag kom hem vid halv tio i morse eller nåt.. Sen gick jag och André ut med Sumo och sen åkte André hem. Sedan dess har jag inte gjort mkt. Jag har duschat och ätit och ätit typ 3 gånger till. När jag inte har någonting att göra så äter jag konstant. Det blir mitt tidsfördriv liksom. Så jag gissar på att jag har gått upp ca 7 kilo under dagen. Min rygg är förövrigt cp och knakar och har sig så fort jag vrider på huvudet :S Min dag är inte så bra som ni kanske förstår ;) Jag har inte ens orkat sminka mig och har mjukisar på mig, snyggt som satan ;)

Nu väntar jag på att André ska komma hit... Då ska jag äta (igen) Popcorn och bara slappa. Skolan börjar igen på måndag och jag längtar inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar