lördag 27 februari 2010

Saturday

Japp idag är det lördag, vilket tyvärr betyder att det snart är måndag och då börjar skolan, fy ;) Idag ska jag ialf jobba några timmar, tjäna lite cash så att säga.. det gillas höhö ;) måste hålla lite på pengarna nu för att spara ihop lite till i sommar då jag, mamma och mina systrar ska till Grekland i två veckor! :D så det är ju ganska bra att jag får lite extra pengar tack vare extra jobbet annars hade det antagligen sett mörkt ut med besparingarna ;)

Jag lovade bestämt även att visa presenten till Claes och Maria, lite försenat dock (a) så här såg det ut ialf.. notering /-tecknet är menat att vara ett "&" i brist på annat ;)

ajja nu får det va nog med svammel från mig, ska gå och göra mig iordning för jobbet, 13-16 blir det idag..

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar