söndag 28 februari 2010

Blä

Jag känner mig inte alls bra, både näsan och ögonen rinner "/ gillar inte att vara sjuk blir alltid deppig på samma gång då.. vilket leder till att jag sitter och tänker negativa tankar vilket bara gör mig ännu mer nere :P ursch, hoppas solen kommer fram snart! det får mig alltid på bättre humör ;)

Jobbade som sagt igår men det vart 12-16.30 istället eftersom att det var sjukt mycket folk! Men det var smärre katastrof när jag stod i kassan och snörvla ;) haha dom som handlade fick sig nog ett gott skratt ialf ;P

Nee nu måste jag ta tag i min bokrecension som jag helst ska ha skrivit klart imorgon. Jag ska ju alltid dra ut på allt, fasen mig ;)

lite senare får jag väl sätta på nån rolig film som ett lite pep-talk försök ;) mitt mål är att jag ska bli så här glad till imorgon:


svårt med tanke på att skolan börjar då men jag ska ge det ett tappert försök ;)

Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar