tisdag 2 februari 2010

Plugg, plugg, plugg

Nu har jag pluggat sedan kl 13.30 cirkus så nu orkar jag inte mer för stunden. 2.5 timmes plugg... plus minst lika mycket till senare. Jag vet inte hur jag ska orka med det här ;) Mitt liv kommer bli 100% händelselöst förutom plugg och tentor ;) Nej nu låter jag nog lite väl bitter så jag ska nog börja skriva om lite roligare saker ;) Jag bestämde mig för att slappa lite med en riskaka framför tv:n en liten stund innan jag måste plugga vidare, till min stora glädje märkte jag att dom börjat visa sex and the city på 3:an, iofs har jag hela boxen hemma men det var i allafall en trevlig överraskning tyckte jag ;) Det är enligt mig typ världens bästa serie, den har liksom allt hihi ;)

En annan rolig sak är att jag, som Mia nämnde förut, fyller år på torsdag :) trots att jag är gammal som gatan kan jag inte låta bli att se fram emot att få öppna mina presenter ;) Jag fasar lite för att fylla 20, jag känner mig så himla gammal. Gammal fast att jag inte har hunnit uppleva någonting. Och så känns det som att jag är för omogen för att vara 20 ;) Jag är halvvägs till 40 redan... :S det skrämmer mig en aning. Blir jag bara 60 år så har jag redan levt 1/3 av mitt liv. Det känns helt sjukt :P Men vad ska man göra, det går ju tyvärr inte att stanna tiden, eller gå tillbaka i tiden. Men just nu önskar jag att jag var 16 igen ;) Det var tider det, då jag och Mia levde det knäppa och ovetande livet. Jag vill vara 16 år, trög och naiv igen tack! ;)



XoXo Hanna Och Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar