fredag 19 februari 2010

I Love You

Jag har totalt struntat i att plugga i dag, vilket betyder att jag kommer få plugga ihjäl mig i helgen -.- Idag har jag inte gjort mkt annat än att ligga i badet, sminka mig och så har jag gjort fransk maikyr på mig själv :) Jag tycker att det är fräcshast, att ha långa naglar utan naglack av något slag gör att naglarna ser gula ut, det tycker jag ser väldigt ofräcsht ut :P Fansk manikyr får ett extra plus i kanten för att det extra fint ut jämfört med annat naglack ;) Mina naglar blev faktiskt bra förutom en nagel som jag råkade kleta ut naglacket på, suck ;)




Bjuder på en bild på mig och systeryster, jag gillar att jag alltid blir så snygg på bilder och så gillar jag att min arm ser ut som en mans arm, helt hårig. Mums på det ;) Mitt mål för framtiden blir att skaffa fler bilder på mig och Mia där jag inte ser ut som ett h*lvete ;)

Xoxo Hanna Och Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar