tisdag 9 februari 2010

Helg snart?

Jag längtar till helgen.. det är bara tisdag så jag har en stor del av veckan kvar innan jag får helg. På lördag ska jag klippa mig och slinga håret, skönt för det behövdes verkligen! Mitt hår är en katastrof just nu, en mega utväxt och så är mitt hår superslitet. Sen på kvällen ska jag gå ut med Mia och på söndag ska jag på bio med André, det är ju alla hjärtansdag så vi tänkte försöka hitta på någonting speciellt. Vi hade bestämt att vi inte skulle köpa någonting till varandra och så men det kändes ändå som att man ville göra någonting roligt och mysigt. Dagen efter, alltså den 15:e har vi ju 7 månader också :)

Ska bli kul att gå ut med min bästa vän också, det var ju ett tag se nu. Jag känner inte för att festa så ofta nu för tiden men ser ändå fram emot att få göra något kul med Mia. Jag tror att jag har tröttnat på att festa, det var typ det enda jag gjorde på helgerna förut så det känns inte alls lika kul längre. Dessutom har jag ju pojkvän nu, då blir det automatiskt att man tappar suget efter att festa, hur tråkigt det än låter. Men det känns lite meningslöst liksom. Jag känner själv att jag kanske börjar bli lite gammal och tråkig haha. Jag har ju börjat på univ. också och vi har så mkt plugg att jag känner att jag inte riktigt hinner festa eftersom jag måste vara hemma och plugga. Sen är det sjukt jobbigt att vara bakis en hel dag, en hel dag har jag heller inte råd att slösa bort nu när jag måste plugga hela tiden, tråkigt men sant. Sen tycker jag att det känns mkt mer värt att slösa bort mina pengar på kläder och skor i stället för på sprit ;) Så det blir nog en relativt lugn utgång på lördag, lagom trevligt och behövligt och det är nog också det bästa för min lever ;)



Hahaha bilder från studenten :) Min lillasyster har tagit den väldigt suddiga bilden på mig, men jag tycker ändå att den är härlig på något sätt för jag var så sjukt glad att äntligen slippa helvetes natur ;) Den lilla bilden är på mig och min kusin Cissi som också tog studenten då :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar