måndag 8 februari 2010

Outsiders

Jag sitter och tittar på outsiders, om elallergiker..? Jag måste erkänna att det verkar lite knäppt och jag inte riktigt tror på det. Jag börjar undra om det är någonting psykiskt, alltså att dom kanske får för sig massa saker. Jag satt och åt en sallad men tappade rätt snabbt matlusten eftersom Anita, eller vad hon nu hette som var med i outsiders, började rapa as mkt, ÄCKLIGT!

Idag var jag i skolan, vi hade seminarium, gick väl inte riktigt så bra som det hade kunnat gå men vi får väl hoppas att det kan gå bättre nästa gång i stället. I dag var jag också och hälsade på älskling en stund, han är sjuk stackaren så jag åkte till affären och handlade bullar och åkte dit och tog en fika och bara umgicks en stund. Det där med fikat var bara en oskyldig ursäkt för att få träffa honom lite ;) hehe man måste ju vara smart ;)

I lördags firade vi min födelsedag :) Det var synd att några var tvugna att åka hem så tidigt för vi 23-tiden började alla bli fulla och det var väldigt mkt skratt och roliga skämt! :) Jag fick fina presenter, pengar och presentkort på face. Presentkortet på face var en mkt trevlig överraskning! :)

Jag längtar till sommaren, solen och värmen...

1 kommentar: