måndag 1 mars 2010

Måndag 1/3

Mars och var är våren? Inte här i allafall, suck. Jag vet inte hur mycket mer av det här jag klarar av faktiskt. I år har jag ändå lärt mig att uppskatta vintern och snön, ett tag iallafall. Runt jul och nyår tyckte jag att det var mysigt och väldigt fint med all snö som vi för en gångs skull faktiskt hade. Men efter det så har jag bara tröttnat mer och mer. Ett ljus i mörkret är ändå att det är ljusare på morgonen när man vaknar, och att det inte är kolsvart kl 8 så att man fortfarande tror att det är mitt i natten när man ska gå upp ;) Jag tycker själv att det är sjukt mkt lättare att gå upp när det är ljust ute på morgonen :) Sedan blir jag lättad av att se att det inte längre är mörkt kl 16, att det börjar ljusna är väl ändå ett teckan på att vi går mot bättre tider, alltså att vi går mot vår? :P Snön har ju börjat smälta undan oxå, även om det kom mer snö i dag igen tyvärr -.- Så nu ska jag gå och hålla tummarna för att våren kommer att komma snart. Den får mer än gärna komma typ nu ;)

Nu ska jag unna mig en timme eller två med sex and the city och popcorn. Jag har nämligen känt mig lite sjuk i går och morse men det känns redan bättre som tur är :) Så nu blir det filmmys och popcorn för mig med.. mig själv ;)

XoXo Hanna och Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar