onsdag 10 mars 2010

07.05

God morgon :)

Kl är just nu 5 över 7, jag har varit uppe sedan kvart i 6. På den tiden har jag hunnit äta frukost, hunnit åka hem från André och så har jag sist men inte minst torkat kiss. Jag blir så glad när jag upptäcker att Sumo kissat inne.. Speciellt när kl är kvart i 7. Men det finna inte så mkt mer att göra än att bita i det sura äpplet och börja torka. Så det är hur min morgon har sett ut, jag hoppas att eran har varit lite trevligare ;) Trots allt detta så är jag faktiskt på bra humör idag, kan kanske bero på att jag somnade kl 9 igår kväll ;) Men det kan också bero på att det fortfarande är vårväder ute, det är inte så farligt kallt och jag tycker att man känner i luften att det är vår på något sätt, det kan iofs bara vara inbildning från min sida ;)

Igår var jag i skolan till 13 och jobbade med vårt grupparbete. Jag kom hem vid 14 och sedan åt jag lite för att vid 14.30 börja plugga. Så resten av dagen satt jag med näsan i boken till 18.30 konstant utan paus. Då gav jag upp av ren utmattning och huvudvärk ;) Dagen i dag ser ungefär likadan ut, först blir det pluggning några timmar nu på morgonen sen ska jag till skolan 13-16 sen ska jag hem och plugga ännu mer. Sen kommer det roligaste, i helgen måste jag läsa ut ytterligare en bok så fredag-söndag består av ännu mer pluggning för mig. Jag älskar mitt liv ibland ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar