måndag 29 mars 2010

Bildbomb ;)

Jag tänkte vara lite nostalgisk och slänga in några gamla bilder på vad jag och mia brukade ha för oss förr i tiden när vi var små, eller små och små men mindre i allafall ;)





Dom här bilderna var från när jag fyllde 18 och jag och mia fixade ett riktigt dunderparty ;)





2008-02-19, känns som att det var länge sen ;)





Jag vet inte varför jag ahde en bild på min dator som hette "Mias röv" Men jag började i allafall garva eftersom det är så typiskt mig och mia på nåt sätt, det är nog bara vi två som förstår tyvärr ;)





Haha när jag gjorde den här vackra teckningen åt mia var jag ändå 18 år gammal, ganska omoget ;)





Busfabriken :)



Mia, jag och Michelle :)

3 kommentarer:

  1. Söta bilder! :) Hoppas du fattar kodnamnet Maria :)

    SvaraRadera
  2. Söta bilder :) Hoppas du fattar kodnamnet Maria :)

    SvaraRadera